Lekapcsolták a telefonvonalamat
Történt pedig, hogy letiltották a híváskezdeményezési lehetőségemet...
mert "szokatlanul magas" számlát sikerült
összehoznom, és az én védelmemben inkább korlátozta a T-Mobile a
telefonálási lehetőségeimet. Ezzel nincs is semmi gond, sőt,
messzemenően korrekt, hogy nem engedik horribilis számlaösszegek
felhalmozódását, ámde...
A kikapcsolás július közepén történt. A számla összegét augusztus
5-én átutaltam, majd hetedikén felkerestem egy T-Pontot, ahol
közölték, hogy a pénz sikeresen landolt náluk, és ennek örömére
feloldják a tilalmamat. A kiszolgáló hölgy szerint fél órán belül
újra telefonálhatok, csak a telefont kell újraindítani.
Közben egyéb elfoglaltságom volt, úgyhogy kb. egy óra múlva
újraindítottam a telefont, de továbbra is azt kellett konstatálnom,
hogy nincs vonal, illetve egy szigorú és barátságtalan nőszemély
közli, hogy "kimenő hívásait fizetési késedelem miatt letiltottuk".
Ezért bementem egy egyáltalán nem útba eső (mivel már épp hazafelé
tartottam, és emiatt vissza kellett mennem a belvárosba)
T-Pontba, ahol nagy boci szemekkel kérdezték, hogy "tényleg? ... és
újraindította? ... és nem megy? ... nahát! ... sajnos nem tudunk
mit csinálni, általában fél óra, de lehet, hogy két nap..."
Ekkor kicsit elszállt az agyam, és kértem a panaszkönyvet, amibe
bele(s)írtam a problémámat, bár ettől még nem lett vonalam! Tehát
az ügy nincs lezárva. Ezért panaszt tettem a Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóságnál még hetedikén este. Természetesen
tudom, hogy hétvégén nem dolgoznak, de azért hétfőre adtam egy kis
munkát nekik. Emellett küldtem e-mailt a Magyar Telekom
vezérigazgatósági titkárságára és a belső ellenőrzési csoportnak
(milyen jó, ha az embernek van olyan ismerőse, neadjisten
szeretője, aki korábban a Matávnál dolgozott; így legalább tudható,
hogy kinek kell a panaszt eljuttatni), hogy mi van, illetve
konkrétan, hogy mi nincs. Nevezetesen vonalam!
Felvetődnek bizonyos kérdések bennem, amik nem hagynak nyugodni, és
amik miatt napok óta nem alszom rendesen. Elsőként az, hogy hogyan
lehetséges az, hogy lekapcsolni mindössze egy percbe telt a
vonalamat, visszakapcsolni viszont immár negyedik napja nem
sikerült? Szinte látom lelki szemeim előtt, ahogy gépészek hada
tekeri a kurblit, de az istennek se robban be az a tetves motor,
ami az én telefonszámom gépezetét hajtaná.
Másrészt van ám nekünk egy hírközlési törvényünk, ami szerint a
szolgáltató hibájából történő szolgáltatás-kimaradás esetén a
szolgáltató köteles csökkenteni a havi előfizetési díjat. Márpedig
mivel én a magam részéről minden tőlem várhatót megtettem, hogy
újra üzembe helyezzék a szolgáltatást, így szerintem egyértelműen a
T-Mobile a felelős az előállott helyzetért.
Harmadrészt az új telefonomhoz 120 lebeszélhető percet kaptam
ajándékba, márpedig a szolgáltatás szüneteltetése miatt ezt nem
tudtam igénybe venni, így nem egyértelmű, hogy ez még ketyeg vagy
ezt is letiltották, illetve a letiltás alatt ezt a lehetőséget
miért nem tudtam kihasználni.
Negyedrészt pedig a múlthavi számlát kiküldték annak ellenére, hogy
a hónap második felében korlátozott szolgáltatást nyújtottak nekem.
A számlán semmi nem utal arra, hogy valamilyen levonást eszközöltek
volna amiatt, hogy telefonálásra nem tudtam használni a készüléket,
csak hívásfogadásra.
No, most már a blogomba is elsírtam a bánatom, de ettől még
mindig nem tudok telefonálni!
Ez a bejegyzés több éve jelent meg. Lehetséges, hogy az itt közölt információk elavultak vagy megváltoztak azóta!
ne hagyd magad, csak azt tudom javasolni.
menj be személyesen (akár a főfőfő-atyaúristenhez...) és járj ki mindent, amit csak lehet.
@SZILASI-HORVÁTH: Komolyan elgondolkoztam azon, hogy ha holnap, hétfőn sem kapcsolják vissza a telefonomat, akkor kérek egy interjút Christopher Mattheisen-től, amiben elcsevegnénk a T-Mobile üzletpolitikájáról.
Szia Marky:)
Szerencséd,hogy neted még van, és írni is tudsz!
Hajrá!:)
Micsoda szemét dolog,hogy az ember ilyen kiszolgáltatott egy szolgáltatónak, de tényleg!
az ember csak addig partner a szolgáltatónál, amíg szerződést köt és tejel, utána már csak ügyfél, aki terhes és állandóan kötekedik velük...nyomasd a PSZÁF-ot akár online, én is ezt tettem több alkalommal, mert ettől félnek a leginkább, s nem a Te vaktöltényeidtől...
Marky, sajnálom!
a helyedben szépen elmennék onnan a pitlibe! csak a nyamvadt hűségnyilatkozat......az ne lenne!
Egyetlen AZONNALI megoldást ismerek:
Tékozló Homár!
(tudod, az index fogyasztói blogja)
Ha oda ezt megírod, még bocsánatkérő térdencsúszást is kapsz a t-com-tól, mégpedig általában 24 órán belül.
off
Megnéztem a honlapodon a fantasztikus utazást.
Remek! :)
on
S lőn este, s lőn reggel. Hetedik nap. És még mindig nincs vonalam.
@évi.: A mobilom és a net két külön szolgáltató, így ne érintik egymást szerencsére.
@Mó,az ösztönlány: Felmerül a kérdés, hogy ha én tartom magam a hűségnyilatkozathoz, akkor vajon a "partneremnek" nem kellene e betartania a reső részt vajon?
@eternity: Köszönöm. =)