2006. feb 22.

Kedves Ellenségem!

írta: Mark yhennon
Kedves Ellenségem!

Bocsánatkérést követelsz, és a rajzoló halálát kívánod... miközben jenki pribékek és bérencek dúlják Babilónia földjét.<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=center><STRONG><FONT size=5>Kedves Ellenségem!</FONT></STRONG></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p> </o:p></P> <BLOCKQUOTE dir=ltr style="MARGIN-RIGHT: 0px"> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>Megértem felháborodásodat a rajzok miatt, hiszen hited tiltja, hogy vezetőd bármilyen formában ábrázold. Igazad van abban is, hogy Mohamed nem volt terrorista, így, ha már ábrázolom, akkor legalább ezt figyelembe vehettem volna.</P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify> </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>De mit teszel Te azért, hogy enyhüljön a konfliktus közöttünk? Bocsánatkérést követelsz, és a rajzoló halálát kívánod. Erre hivatkozva tömegeket vonultatsz az utcára, saját vagyonod gyújttatod fel velük, gyilkolásra buzdítasz. Hergeled, és rendbontásra bíztatod őket, miközben jenki pribékek és bérencek dúlják Babilónia földjét. Halomra ölik az ártatlanokat, ellopják az Emberiség Bölcsőjének kincseit. Fölszedik a négyezer éves utakat. Ledöntik az obeliszkeket, ellopják a Mesés Kelet kincseit, örökségét, vagyonát. </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify> </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>Amíg Te az utcán vonulsz hited védelmében, elfeledkezel mindarról, ami rád lett bízva: az Örökségről, melyet kötelességed lenne megvédeni. Mert a jelen a múltra épül. Múltad lenyűgöző; a sokezer éves tudás, hited és vallásod, írásod és beszéded, örökséged, mit eleid hagytak rád. Erre építed jelened, mely holnap már múlt lesz. Ha ma azt az utat jelölöd ki néped számára, hogy harcba szálljon velem, öngyilkos merényleteket kövessenek el ellenem, rombolják le az én emlékeimet, örökségemet, olyan múltat hagysz magad után, amire senki sem lesz büszke. </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify> </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>Jelened holnap már múlt lesz. Míg velem küzdesz, valódi ellened elhordja mindened saját földedről, a szemed láttára. Mi lesz holnap? Mit mondsz majd gyermekednek, ha kézen fog, s arra kér, vidd el őt Babilóniába, hogy megnézze elei örökét? Azt feleled majd: „Nincs már az meg, fiam, mert míg én dicsőségesen felgyújtottam Dánia zászlaját, addig jenki hordák szétlopkodták.” S gyermeked mit mond majd erre? Ki tudja… talán megértő lesz, vagy elhiteti veled, hogy megért, miközben magában azt gondolja: „Ez tiszta hülye.”</P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify> </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>Tévedés történt. A sajtószabadság zászlaja mögé bújva olyat tettem, amivel – akaratlanul bár, de – hitedben megbántottalak. Bocsánatkérést joggal követelsz tőlem, de a rajzolót felkötni nem fogom. Amit most teszel, azt én már egyszer átéltem, és legyőztem. Nem vagyok büszke rá, de ami történt megtörtént. Keresztes zászlóval vonultam hitem védelmében mindenki ellen, aki nem hitt velem együtt. Százezreket öltem meg az Úr nevében, igen nagy dicsőséggel. Pénzt adtam zsoldosaimnak, hogy irtsák azt, ki velem nem ért egyet. Te most ugyanezt teszed. Hited védelmében gyilkosokat küldesz rám. Vallásod szent zászlaja alatt vérontásra buzdítasz.</P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify> </P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>De én szembenéztem múltammal, és új utat jelöltem ki népeim számára. Vajon Te tudsz tanulni az én hibáimból, vagy végigjárod ugyanazt az utat, amit én? Vérontást rendezel, hogy igazad bizonyítsd, síró árvák és hörgő halottak maradnak pusztításod után? Vagy Te már most új utat jelölsz ki népeid számára, hogy ez még egyszer ne történhessen meg?</P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=justify>Dönts, s majd értesíts döntésedről.</P></BLOCKQUOTE> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p> </o:p></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><STRONG>Üdvözöl ezeréves ellenséged: </STRONG></P> <P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" align=right><STRONG>Európa</STRONG></P>
Szólj hozzá

hírek irak tüntetés karikatúrák mohamed zászlóégetés