2014. nov 10.

Lapok Vida Ildikó naplójából

írta: Mark yhennon
Lapok Vida Ildikó naplójából

Vida Ildikó ma megmutatta a Világegyetemnek, hogy ki itt a fősuna. Úgy leoltotta a Zamerikai Jóbarát (Goodfriend) nagykövetet, mint a huzat!

Vida Ildikó ma megmutatta a Világegyetemnek, hogy ki itt a fősuna. Úgy leoltotta a Zamerikai Jóbarát (Goodfriend) nagykövetet, mint a huzat! Egyetlen mondatával megsemmisítő csapást mért a szemét-mocskos-imperialista brigantira. S ez a mondata így hangzott: - Nem tudom, tolmácsot kérek. 

Szerencsére megszereztük Vida Ildikó naplóbejegyzését erről a csodás, verőfényes napról, így a csatolt videó mellé ez is tárgyi bizonyítékként szolgál.


2014. 11. 10. Kedves Naplóm! Miután egész hétvégén azt hallgattam a Tónitól, hogy nem is jogos a kitiltásom az USA-ból, meg hogy Gudfrend - Tóni szerint Jóbarátot jelent, HAH! - hazudik kiterveltük, hogyan húzzuk be a csőbe a kis rohadékot. Ezért ma el is mentem a Zamerikai nagykövetség elé, és ott sutyiban elbújtam a rácsos kapu sarkánál a titkárommal együtt. Magammal vittem a RémHír TV stábját is, hogy végre ország-világ lássa, hogyan kell bánni ezekkel a pöffeszkedő alakokkal!

Sokat vártunk a nagykövetre, már kezdtem éhes is lenni. Egyszer csak a titkárom szólt, hogy ott lohol a kis szemét. Én nem láttam, aztán kiderült, hogy ez a "kis" szemét egy két méter magas hapsi! Bazmeg, kapkodnom kellett a topánkáimat, hogy utolérjem a langalétát, szerencsére a tévések megállították, így végül beértem. 

Igen ám, csakhogy ez a fasz Tóni azt nem mondta, bazmeg, hogy ez a hülye külföldi csak külföldiül beszél! Azt se tudtam, mi a faszt csináljak. Végül a riporter lefordította, hogy van-e időpontom - kérdezi a nagykövet. Én meg rávágtam, hogy van! Hát nehogy már egy APEH főkutyának ne legyen időpontja! Hah! Még sorszámot is hoztam magammal a hivatalból. Egy APEH-es sorszámmal bárhova be lehet menni. Én ezzel tankolok, vásárlok, bankolok. Nem fogok én minden szar helyen, holmi követségeken, vagy akárhol minden alkalommal új számot húzni. Elvégre én vagyok itt a basszájba! 


 Legközelebb majd a Széles Gábort küldjük, aki odakiabálja neki, hogy "te szemét", persze külföldiül, hogy értse is, utána pedig megdobálja tojással.

Szólj hozzá

fidesz apeh szánalmas vida ildikó nav