2009. máj 03.

Újrahasznosítás

írta: Mark yhennon
Újrahasznosítás

Ma kitaláltam egy nagyon hatékony és értelmes módját az újrahasznosításnak.

Általában számla és levlélhegyek tornyosulnak az asztalomon: az elintézésre váró ügyek. Viszont hirtelen szükségem volt papírra, amire írhatok. Természetesen van itthon üres lap, ami erre való, van határidőnaplóm, ami szintén arra van, hogy írjak bele, ám most egykhez se volt hangulatom. Inkább kerestem az asztalon egy olyan iratot, aminek csak az egyik oldalára nyomtattak.

Az ominózus oldalon a szöveg arról tájékoztat, hogy "... az alábbiakban részletezett számláinak összege az azokon feltüntetett fizetési határidőn belül nem érkezett meg..." és így tovább, a szokásos baromság. Ezt természetesen én is tudom, emiatt fölösleges volt egy egész papírt elpocsékolniuk.

De most, kivételesen még ennek a sallang szemétnek is hasznát vettem. Mivel az ehhez hasonló dolgok nagyon hamar landolnak a kukában (olykor csak letépem róla a hozzá csatolt csekket, és el se olvasom, úgyis tudom mi van benne), legalább annyi haszna lett, hogy most a hátoldalára írtam föl (rövidesen szintén fölöslegessé váló) információkat. Jelen esetben ez az egyik játékhoz való csalások gyűjteménye. =) Körülbelül a levél eredeti tartalmával egyenlő súllyal esik majd latba, amikor kidobom a szemétbe.

Szólj hozzá

újrahasznosítás levél cheat