2009. júl 14.

Gaszdaszágosz, kici kínai spam

írta: Mark yhennon
Gaszdaszágosz, kici kínai spam

Bizonyára mindenki találkozott már "érdekesen" fordított használati útmutatókkal, legalább "urban legend" szinten. Ha nem, akkor itt tessék pótolni a hiányosságokat. A globalizáció elérte a spam-eket is, ám a spammerek (akik NEM kérnek lakcímet a szemét-hírlevél küldéséhez, agyoniskolázott jogalkotóink bármennyire is ezt feltételezik!) egyszerűen bepakolják a szemetük szövegét egy fordítógépbe, ami precízen fordít, de teljesen értelmetlen szöveget ad vissza. Íme a mai gyöngyszem:

 

Jó napot,


Kérjük, remélem nem lesz a this.actually zavarban vagyok, német,
aki férjhez ment egy mexikói férfi 5 évvel ezelőtt, hogy 2004-ben. A férjem
van valaki, hogy lehet olyan gazdag, amíg életben volt.
.

Ő jól ismeri az üzleti világgal és így több vállalat, amely magában foglalja
Transgas a gáz és az olaj korlátozott, morrett legjobb trransporting
ügynökségek, valamint a nagy
Palm plantation.infact férjük halála után én vagyok az ő becslése eszköz
$ 6.2MILLION volt.
Rásokkal a likvid pénzeszköz, ami kb $ 3.6million
A bank.please van tudni, hogy ebből az én férjük halála, aki
családtagok gyűjtött, és a szalag threating nekem az összes pénzügyi
hozamok, annak ellenére, hogy a házasság volt a szerződött
jogszabályban előírt törvényi amely kimondja, hogy az a
A férj halála esetén a feleség az örökli a tulajdon az elhunyt
férj.

Kérjük, azt akarom, hogy segítsen nekem, hogy a nyers tranfer cash
egy számlára, mielőtt a családtagok el~o függetlenül ötletek
A have.please i gyors a help.please contact me immediately.
Meggyőződésem tudok Bank you.Please akkor írj nekem a
[Innen kitöröltem az e-mail címet].
Kérjük, Ön kapcsolatba léphet Mr. Charles Marbury.
Ő a feje a külföldi affiars A sterling bank Londonban.
Ha további információt a szám
[Innen kitöröltem a telefonszámot]
[Innen kitöröltem a telefonszámot]

KÉRJÜK, segítened kell.

KÉRÉSEIVEL fordulhat MY bankok AZ ALÁBBI INFORMÁCIÓK
STERLING Bank of London
HEAD OFFICE
SWT 69 DRIVE LIVERPOOL
Egyesült Királyság.
[Innen kitöröltem a telefonszámot]
[Innen kitöröltem a telefonszámot]

STERLING a Bank of America
54 ROCHESTER Parkview ALKALMAZÁSMÓD
NEW YORK
EGYESÜLT ÁLLAMOK
[Innen kitöröltem a telefonszámot]

PLEASE I AM bajban van most szüksége HELP Öntől. Kapcsolat
MOST KÉRÉSEIVEL.
Lots of Love

OLGA



 

Szólj hozzá

spam fordítás