2010. jan 28.

Szórakozottság

írta: Mark yhennon
Szórakozottság

Mark'yhennon nem szórakozottságáról híres. Pedig...

 

Ha csak a 2009-es év decemberében "elhagyott" dolgokat nézzük, akkor találunk a listán sapkát (munkahelyen maradt), kulcscsomót (a kulcscsomómat mindig a jobb kabátzsebemben hordom, és mivel hidegben zsebre dugott kézzel járok, általában azt szoktam markolni. Egyszer csak azt vettem észre a város közepén, hogy nincs a zsebemben. Tűvé tettem érte a fél várost, végül kiderült, hogy otthon maradt.), SuperShop kártyát (a benzinkúton maradt =), egy ismerősöm szólt pár nappal később, hogy menjek érte), áru (a boltban fizetés után ottmaradt a kasszánál; szerencsére a pénztáros résen volt), újság (rátettem a kocsi tetejére, amíg a kulcsot kerestem, és ott felejtődött; amikor megérkeztem és kiszálltam, akkor már hiába kerestem), miegymás (inkább nem sorolok fel mindent). Lehet, hogy egyszer az eszemet fogom elhagyni valahol.

Amit sosem hagyok el, az a könyv. Azon kívül tulajdonképpen bármit ott tudok felejteni bárhol. Ellenben sosem hagyok égve villanyt fölöslegesen, és nem hagyom nyitva a csapot. Ezekre nagyon háklis vagyok.

Szórakozott vagyok például vásárláskor is. Előfordul, hogy olyan dolgokat teszek a kosárba, amit már egyszer beleraktam. Aztán mehetek visszatenni a helyére. Azért van pl. két kártyaolvasó a számítógéphez, mert nem emlékeztem, hogy már egyszer vettem egyet. Ugyanez a helyzet a címkéző-szoftverrel meg még egy pár dologgal kapcsolatban is. Könyvből csak azért nincsenek másodpéldányok, mert azokra pontosan emlékszem.

És íme az ominózus kulcscsomó. Ha esetleg megtalálod valahol, juttasd vissza hozzá.



OFF: Még lehet nevezni a játékra. :ON

Szólj hozzá

játék mém szórakozottság szórakozott