2010. aug 07.

Ön kinél bankol?

írta: Mark yhennon
Ön kinél bankol?

Biztos láttátok már azt a plakátot, amelyen a következő kérdés áll: "Ön kinél bankol?"

 

Van ilyen szó, hogy bankol? És hogyhogy kinél? Mittudomén, hogy kijaz, még sose kérdeztem meg a bankosnőtől, hogy hívják.

Próbálom valami mondatfélébe helyezni ezt a szót. Például: megyek, bankolok egy jót. Bár személy szerint én ilyen esetben a mocskos tolvajok kifejezést helyénvalóbbnak találtam eddig.
Vagy: gyere, bankoljunk. Szerintem a keféljünk még mindi...g helytállóbb ezesetben.
Netán: megbankolom az autót. ???

Mit csinálsz ma? Bankolok. Anyád hogy van? Ô is bankol.
Elbankolok a Balatonhoz, bankolok egyet a tóban, aztán az M7-esen visszabankolok.

Miért nem inkább azt kérdezik, hogy "Kisbegyed melyik tolvaj bandához hordja a pénzét?"? Annak legalább lenne értelme.

Végső elkeseredésként használható lenne még a "What a fuck are You doing?" vagy ennek egy érdekesebb változata a "What a fuck are do Ewing?".

Amúgy láttam, hogy ez a plakát másnál is kiverte a biztosítékot. Katt ide: http://20y.hu/20100802/on-kinel-bankol.html

 

Szólj hozzá

reklám bank plakát erste wtf