2006. feb 22.

Tűnődés

írta: Mark yhennon
Tűnődés

Délután átlapoztam néhány blogot itt. Különféle stílusok, megjelenési formák vannak, ahogy láttam. A metrón azon tűnődtem, vajon én milyen stílust válasszak... "Batthyány tér következik"<P align=justify> </P> <P align=justify>Van, aki a csetes formát válaszotta, ezen belül is van olyan, aki használ nagybetűt, és van, aki csak kicsivel ír. Ennek megvan a maga előnye és a hátránya is. </P> <P align=justify>"Kossuth tér következik"</P> <P align=justify>Van, aki mondatokban fogalmaz, de nem ügyel a helyesírásra. Esetleg csak gyosan odavet valami a "papírra". Esetleg a fenti, csetes jellegű formát használja vegyítve a mondatokkal.</P> <P align=justify>"Deák tér következik"</P> <P align=justify>Azt hiszem, maradok annál a formánál, amelyet eddig hsználtam. Bár eddig ne írtam valami sokat, tekintve, hogy kb. 1 napja van blogom.</P> <P align=justify>"Ferenciek tere következik"</P> <P align=justify>Hogy jutott ez az egész eszembe? Fene tudja, végülis az embernek vanak ilyen és olyan napjai is. Lehet, hogy holnap áttérek valamelyik másik forma használatára, ha azt látom jónak.</P> <P align=justify>"Kálvin tér következik"</P> <P align=justify>Azt hiszem, a legelső bejegyzésem elég tré lett. Kicsit csalódott hangú, elkeseredett, pánikszerű, meg ilyenek. De ez is én vagyok. Nagyon ritkán, de adódik ilyen is.</P> <P align=justify>"Ferenc körút következik"</P> <P align=justify>Viszont jók a hozzászólások. Meglepődtem, és kellemesen csalódtam. A "Kedves Ellenségem!" című bejegyzésre Kali Yuga nagyon találó választ adott. Érdemes elgondolkodni rajta.</P> <P align=justify>"Klinikák állomás következik"</P> <P align=justify>Azt hiszem nem volt hiba belevágni egy blog írásába. Úgy érzem, van mondanivalóm, ami talán mást is érdekel.  </P> <P align=justify>"Nagyvárad tér következik"</P> <P align=justify>Na, készülődés a villamosra. Egy élmény lesz, mint mindig. Bár legszívesebben meghagynám másnak ezt a fajta élményt. Talán rágyújtok előtte, hogy lelkiekben felkészüljek rá.</P>
Szólj hozzá

tűnődés