2006. már 13.

Microsoft Ügyfélszolgálat

írta: Mark yhennon
Microsoft Ügyfélszolgálat

Pénteken felhívtam a Microsoft ügyfélszolgálatot. Egy nagyon kedves hölgy vette fel a telefont. Megkérdeztem mikor lesz Longhorn. Év végére szavát adta, hogy lesz (valahol), ugyanis Magyarországra kicsit később fog csak kerülni, mint a többi is. Az áráról nem tudott semmit mondani, csak azt javasolta, hogy látogassam a microsoft.com-ot, bár azt már végigolvastam vagy százszor. Viszont (tudomása szerint) lesz abból is  upgrade változat, amelyet majd a Windows XP-re lehet telepíteni, és az kb. az OEM árábn fog menni. Mondja ő.

Legyen igaza (könyörgöm).

Viszont a technikai tanácsadással nem vagyok megelégedve. Onnan mindig csak azt kapom vissza, ha e-mailben kérdezek, hogy regisztráljam a Windows-t, adjam meg az ügyfélszámom, meg a rendszer szériaszámát, ami a Rendszer-tulajdonságok lapon van, meg ilyenek, és akkor majd jól segítenek.

De én nem. Nekem akkor is segítsenek, ha csak úgy van egy Windows-om. Természetesen eredeti, jogtiszta, meg minden. Telefonon is ugyanazt mondták: regisztráció szükséges. Hiába magyaráztam, hogy munkahelyen vagyok, halvány gőzöm sincs, hogy milyen számokat akar tőlem, mert nem az otthoni gépem előtt vagyok.

Szóval, valódi előny ide vagy oda, a telefonban nem nagyon segítőkészek. Talán majd egyszer erről is elmondhatjuk, hogy "megérdemlem... főleg, ha már egy kisebb vagyont fizettem érte".

Szólj hozzá

microsoft tech.supp