2006. máj 20.

Ma

írta: Mark yhennon
Ma

Úgyhogy most takarítani fogok, mert nem hívott magához. Valószínűleg azért, mert dolga van a Belvárosban ma, utána meg szerintem olyan lesz, mint a mosott rongy. Talán majd holnap, vagy este lemegyek hozzá.<P align=justify> </P> <P align=justify>Az előbb játszottam kicsit a Black & White nevű játékkal. Egész jó játék, igaz, ennyi pénzért az a minimum, hogy jó legyen. közben BB keresett MSN-en, de nem láttam a játék miatt, remélem nem volt anyira fontos, hogy későbbre ne lehetne halasztani, mert mirekiléptem a játékból ő már kilépett MSN-ből. </P> <P align=justify> </P> <P align=justify>Most azon ábrándozok, hogy milyen jó lenne, ha valaki kitakarítaná a szobát, és akkor nekem nem kellene ezzel is foglalkozni, de úgy látom, hogy nekem kel ezt is megcsinálni. A tévében meg megy a trancsír nyakra-főre. Csupa vidám matiné, a másik csatornán pedig kifejlesztették az új mosogatószert végre.</P> <P align=justify> </P> <P align=justify>Az előző postom egy kicsit felemásra sikerült, mert igazából nem tudtam pontosan, hogy mit is akarok írni, csak úgy elmerengtem, viszont jó sok link került bele. Vajon hány linket lehet "büntetlenül" elhelyezni egy postban? De komolyan. Milyen lenne, ha minden szó egy-egy link lenne, és mindegyik máshova mutatna. Lehet, hogy ki kéne próbálnom. Csakhogy az nagyon sokáig tart ám, a Google vs. Microsoft cikk is több, mint egy órán keresztül készült.</P> <P align=justify> </P> <P align=justify>Úgyhogy most takarítani fogok, mert nem hívott magához. Valószínűleg azért, mert dolga van a Belvárosban ma, utána meg szerintem olyan lesz, mint a mosott rongy. Talán majd holnap, vagy este lemegyek hozzá.</P> <P align=justify> </P> <P align=justify>A B&W nem egyestés játék az biztos, a lényegét még nem értem teljesen, mert még csak a második pályát lezdtem el. Valószínűleg a kékeknek szét kell majd csapni az orcáját. A Warcraft III-at se játszottam még végig, most nincs is itthon, mert kölcsönadtam valakinek, hogy játsszon vele.</P> <P align=justify> </P> <P align=justify>Most ennyi, most porszívózok, meg ilyesmi, utána meg majd csak lesz valami.</P>
Szólj hozzá