2006. júl 05.

Hihetetlen

írta: Mark yhennon
Hihetetlen

Ha nem a saját szememmel látom, el se hiszem: az Erzsébet híd előtti részen, ahol még kijelölt buszsáv van, a rendőrök minden(!) egyes buszsávban haladó autóst kiszedtek. </FONT> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Elmentem a telefonom szoftverét frissíteni. Nagyon kedvesek voltak a Motorola üzletben, garanciálisan elvégezték a beavatkozást, pedig semmi baja nem volt a telefonnak. Persze szükség esetén bármit mondhattam volna, de nem volt rá szükség. Ez is megvan, úgyhogy a hangátviteli kézikészülék mostantól videót is képes felvenni.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Onnan iparkodtam hazafelé az M2 busszal, amikor legnagyobb megdöbbenésemre az Erzsébet hídtól kicsit visszábba a budai oldalon egy sereg rendőr, polgárór és közterület felügyelőa szó legszorosabb értelmében, és túlzások nélkül, minden egyes autóst kiszedtek a buszsávból, és kérdezés nélkül írták a bírságot; csak úgy füstölt a toll a csekkes noteszen. Elégedett vagyok, és ebben az esetben a rendőrséget minden elismerés megilleti. Remélem, hogy nem egyszeri esetről van szó, és egyre gyakrabban láthatunk ilyet.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kipróbáltam az új szerkesztőt. A DELETE billentyű nem működik (IE 7 B3), állandóan frissít valamit, aminek egy automatikus ENTER a vége, tehát a szerkesztés közben nagyon kell figyelni, nehogy benne maradjon a fölösleges sortörés, ami a legképtelenebb helyeken történik meg bizonyos időközönként. Örülök, hogy új betűkészletek is vanak benne.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Sikerült úgy intézni az ügyeimet, hogy 15-én szabad legyek. Ha nem jön közbe semmi, akkor veletek leszek a Blogter bulin.</FONT></P>
Szólj hozzá

blogter én bkv rendőrség szerkesztőfelület