2007. jún 18.

Egy szolgáltatás halála

írta: Mark yhennon
Egy szolgáltatás halála

Nem publikálok több videót a Videobombra.



Elsőként a Sváby-videóm bannolták, utána a Balázs Show bakikat, aztán a  Hitler-videómat. Első kettőt még el is tudnám fogadni, hiszen a szolgáltató reszkető kiskutyaként bújik az ólba, ha csak rágondol a médiaóriásokra. Viszont a harmadikkal nem értek egyet, le is írtam, hogy miért.

Van ám még egy bannolt videóm. Egy faszi egy szál faszban énekel. Hogy miért baj, hogy bannolták? Hát csak azért, mert van olyan videóm is, ahol a szépségkirálynő-jelöltről leesik a bugyi, és kilátszik a puncija. Na most akkor hogy is van ez? Hol vannak ilyenkor a feministák és egyéb állatfajok? Meztelen nőket lehet mnutogatni, meztelen férfiakat nem? Was ist das demokrácia? Was ist das egyenjogúság?

De bassza az anyját, még ezen is túltettem volna magam idővel, de ami legutóbb történt, attól eldobtam az agyam. És most lehet, hogy átmegyek hp-ba, de ezt kiírom magamból.

Egy videómat kirakták a Videobomb főoldalra. De... valami agyoniskolázott egyszerűen átírta a címet és a magyarázó szöveget is. Fogta magát, és se szó, se beszéd belekontárkodott az alkotásomba. És vissza se tudom változtatni normálisra, merthogy kint van a főoldalon.

Ezért úgy döntöttem, hogy néhány dolgot az ember eltűr azért, hogy kapjon szolgáltatást, de mindennek van határa. És nem vagyok hajlandó további kompromisszumokra. Törölni fogom a regisztrációmat és a videóimat is, és ezentúl csak a YouTube-n fogok publikálni.

Szólj hozzá

videobomb