2007. jún 20.

Kifejlesztettem

írta: Mark yhennon
Kifejlesztettem

Korszakalkotó innovációt alkottam (vagy valami ilyesmi). Az ötpengéjű borotva már a múlté...


Nincs többé nyomás az arcbőrön! Nincs többé irritáció! Nincs többé bőrpír*! Nincs többé elszalasztott luvnya! És még sok minden nincs többé, de ezeket majd a következő** innováció alkalmával közlöm.

Szóval megérkezett! Végre itt van! Immár Ön is markába foghatja az új Hiperpenge Superválytening Hájdro kettőpontnulla!

(Tádámm... )

Ez a hihetetlen termék hat darab, svéd mesterkovácsok által előállított pengét tartalmaz, hogy Ön már ne kívánjon többet az élettől.

Ismerje meg, próbálja ki, és költsön vagyonokat az utántöltőpengékre. Sőt! Ha nagyon megszalad, akkor itt az új trutymóállagú borotvatakony is, amely nem csak egyszerűen hidratál, de kiszűri az UV-sugarakat, és a honlapunkról (némi pénzért cserébe) letölthető frissítéssel akár a reggeli kávét is képes megfőzni!

Én az Ön helyében bizony nem halogatnám tovább, hogy hat pengével szabdaljam cafatokra a képem borotválkozzak minden nap. Használja haj helyett, szakáll helyett, hónaljkutya helyett, és még ki tudja mi mindenre...

Én bizony máris indulok a Tacskóba, ahol most gazdaságos kiszerelésben kapható a termék. Gyülyjék velem Ön is, hatékonyan.

(*Ez csak hétköznapi halandókra vonatkozik, a politikusoknak eddig se volt.)
(**Hamarosan a boltokban Hiperpenge Superválytening Hájdro kettőpontegy, amely nem 5, se nem 6, de egyenesen 7, azaz ziben pengét tartalmaz!)

Szólj hozzá

innováció borotva találmány penge