2007. aug 27.

Törölt komment

írta: Mark yhennon
Törölt komment

Bakura letörölte a kommentemet.

Az tény, hogy néha kissé összefüggéstelenül írok, ám mindeddig senkit nem bántottam meg (legalábbis akarattal semmiképp), és mindig a témába vágóan próbáltam kommentelni, észérveket felvonultatni. Az is előfordult már, hogy érzelemből kommenteltem, mit később (talán) megbántam, vagy változtattam az álláspontomon, de eddig párbeszéddel mindig elrendeződtek a dolgok.

De olyan még nem fordult elő, hogy a kommentemet törölték volna. Bakura letörölte a kommentemet
ez alól a post alól. De miért? Nem szidtam senkit, témába vágóan szóltam hozzá, a saját véleményemet mondtam.

Úgy tűnik, a magát liberálisnak vélő Bakura mégsem annyira liberális. Ezért többé nem fogok hozzászólni a postjaihoz, és nem is fogom olvasni azokat. Lehet, hogy átmentem hisztisbe, de ezt én sértésnek fogom fel. Ugyanis olyan vélemények, melyek szerint "... menjenek és alapítsanak országot egy lakatlan szigeten..." fennmaradhatnak az oldalon, míg az én egyszerű megállapításom, hogy miért a zsidó- és melegszervezetek tiltakoznak a Magyar Gárda ellen, az nem;azt hiszem ez magában minősíti az oldal szerzőjét.

Szólj hozzá

komment bakura törlés