2007. okt 21.

Patkány

írta: Mark yhennon
Patkány

Szemét kis dög...


A dolog előzménye az, hogy mikor lemegyünk horgászni Alsóörsre, ez a kis rohadék ott rohangál a kövek közt. Ezért elhatároztam, hogy lefilmezem.

Nos, én nem jártam sikerrel. Megágyaztam neki, raktam ki szalámitól vajaskenyérig mindent, ami volt kéznél, de napokon keresztül a bajuszát se mutatta meg.

Erre fel, itt ez a videó, ami mobillal készült, ráadásul nem is voltam ott akkor. Jól látszik, hogy ezt a kis nyüvest kurvára nem érdekli, hogy ember van a közelben, de az elmondás szerint még elzavarni se lehetett. Be akart mászni a zsákba a kajáért.

Szóval, szemét kis dög, de amúgy nagyon aranyos.

A film elején pedig egy kis fotósorozat, ami szintén mobillal készült Csopakon, a napfelkeltéről. Ehhez nem kell semmit hozzáfűzni. Magáért beszél.

Szólj hozzá

balaton csopak veszprém hajnal napkelte alsóörs patkány