2007. nov 29.

Blogrotor.net

írta: Mark yhennon
Blogrotor.net

Olyan, mintha... de mégsem... és nem értem...


Meghívattam magam galád módon a Blogrotorba (~ra, ~hoz, ~nak, vagy ilyesmi), és az Utálatos nemdohányzók című postom fel is került. Arra kértek e-mailben, hogy írjak véleményt az oldalról.

Elsőre ez látszólag nem akkora probléma, mert az ember fia megnézi az adott oldalt, végiglapoozza, megállapítja, leírja, stb. De ebben az esetben a megállapításnál elakadtam.

Nézem, nézem, hetente többször végigpörgettem az egészet, újra és újra elolvastam a cikkeket, és egyszerűen nem értem. Nem lettem Dilimbó hadnagy, én csak alapból nem. Valahogy bármerről kezdek neki a kérdésnek, a végeredmény mindig ugyanaz lesz: nem értem. Hogy mit? Hát úgy effektíve (ez mi a francot jelenthet?). Sőt: volume! (By Hofi)

Hogy úgy nézem, és van egy techno-látvány, ami alapvetően nem rossz, bár én nem ilyen dizájnt képzelnék el egy "olvasószobának". Igazság szerint a látvány nem egyszerűen nem rossz, hanem kitűnő, igényes munka, csak valahogy a témához nem passzol. Túl... érted! Na, olyan. Vagy: inkább nem olyan, amilyennek elképzelem. Na. Most már érted?

És úgy be vannak sorolva a dolgok a fiókokba, amelyek ötletes és eredeti nevekkel vannak ellátva. Ez jó. Vagy lehet, hogy nem, de az én gyér fantáziám se nagyon tudna mást kiötölni hirtelen. 

De mégis olyan fura az egész... Kicsit hajaz a Blogter AC-re, és látványban simán veri, tartalomban viszont messze alulmarad. És azt hiszem, ez az a pont, ahol már a fogyasztói agyamat borító párafelhőn át kezd sejleni az, hogy nem értem. Leginkább a célját. Ezért utánaolvastam.

Az egyik oldalon találtam egy hírféleséget, amely szerint olyan embereknek szánják, akik nem akarják naprakészen tudni az összes blogszolgáltató összes blogjának összes postját, csak a lényegre kíváncsiak.

Ez rendben van, de akkor kicsit több tartalom kellene. Vagy legyen kevés a tartalom, de akkor meg a fenti kijelentés eleve nem lehet igaz. Tehát vagy-vagy, de jelen formájában az oldal egyszerre nem elégíti ki mindkét igényt.

Félek, hogy jelen formájában a Blogrotor egy hamvába holt próbálkozás lesz. De még nincs veszve minden. Megfelelő irányítással megmenthető, felfuttatható, érdekessé és értékessé tehető az oldal. Olyan hellyé válhat, ahova sok ember szívesen látogat el. Persze ha cél ez egyáltáltalán.

Röviden összefoglalva: tényleg nem fikázni, se nem bántani akartam a szerkesztőket. A kezdeményezés jó. Csak... lásd, mint fent.

Szólj hozzá

kritika blogrotor