2008. sze 22.

Játék vége; eredményhirdetés

írta: Mark yhennon
Játék vége; eredményhirdetés

Tegnap lejárt a nevezési határidő, így ha valaki még ír befejezést a Befejezetlen történetnek, az már csak játékon kívül teheti.


Kicsit (igazából nem kicsit) csalódott vagyok, hogy csak három befejezést kaptam, de abból gazdálkodom, ami rendelkezésre áll, úgyhogy  RL, eternity, és wik377 írásai közül választom ki a győztest.

Meg kell mondanom, hogty nagyon nehéz helyzetben vagyok, mert mindhárom befejezés tetszik, de csak egy díjam van. Ezért a nyertes Eternity írása. A többiek írásán is nagyon jól szórakoztam, de ez a mondat mindent visz: "A legénység önfeledten futtbalozott a tetem fejével napszállatig, majd mind elmentek skandináv lottót játszani." Tíz percig fetrengve röhögtem rajta.

A felajánlott nyeremény pedig, amiről eddig csak elméleti szinten esett szó, az egy Genius KB-09e PS/2 csatlakozású ezüst-fekete billentyűzet mindenféle plusz gombokkal, amelyek az Internet használatát segítik elő. És van hozzá csuklótámasz is.



Köszönöm, hogy játszottatok, és gratulálok a nyertes íráshoz. Az átvétel részleteit e-mailben megbeszéljük.

Szólj hozzá

játék történet írj befejezetlen