2009. aug 09.

Lekapcsolták a telefonvonalamat

írta: Mark yhennon
Lekapcsolták a telefonvonalamat

Történt pedig, hogy letiltották a híváskezdeményezési lehetőségemet...

 

mert "szokatlanul magas" számlát sikerült összehoznom, és az én védelmemben inkább korlátozta a T-Mobile a telefonálási lehetőségeimet. Ezzel nincs is semmi gond, sőt, messzemenően korrekt, hogy nem engedik horribilis számlaösszegek felhalmozódását, ámde...

A kikapcsolás július közepén történt. A számla összegét augusztus 5-én átutaltam, majd hetedikén felkerestem egy T-Pontot, ahol közölték, hogy a pénz sikeresen landolt náluk, és ennek örömére feloldják a tilalmamat. A kiszolgáló hölgy szerint fél órán belül újra telefonálhatok, csak a telefont kell újraindítani.

Közben egyéb elfoglaltságom volt, úgyhogy kb. egy óra múlva újraindítottam a telefont, de továbbra is azt kellett konstatálnom, hogy nincs vonal, illetve egy szigorú és barátságtalan nőszemély közli, hogy "kimenő hívásait fizetési késedelem miatt letiltottuk". Ezért bementem egy egyáltalán nem útba eső (mivel már épp hazafelé tartottam, és emiatt vissza kellett mennem a belvárosba) T-Pontba, ahol nagy boci szemekkel kérdezték, hogy "tényleg? ... és újraindította? ... és nem megy? ... nahát! ... sajnos nem tudunk mit csinálni, általában fél óra, de lehet, hogy két nap..."

Ekkor kicsit elszállt az agyam, és kértem a panaszkönyvet, amibe bele(s)írtam a problémámat, bár ettől még nem lett vonalam! Tehát az ügy nincs lezárva. Ezért panaszt tettem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál még hetedikén este. Természetesen tudom, hogy hétvégén nem dolgoznak, de azért hétfőre adtam egy kis munkát nekik. Emellett küldtem e-mailt a Magyar Telekom vezérigazgatósági titkárságára és a belső ellenőrzési csoportnak (milyen jó, ha az embernek van olyan ismerőse, neadjisten szeretője, aki korábban a Matávnál dolgozott; így legalább tudható, hogy kinek kell a panaszt eljuttatni), hogy mi van, illetve konkrétan, hogy mi nincs. Nevezetesen vonalam!

Felvetődnek bizonyos kérdések bennem, amik nem hagynak nyugodni, és amik miatt napok óta nem alszom rendesen. Elsőként az, hogy hogyan lehetséges az, hogy lekapcsolni mindössze egy percbe telt a vonalamat, visszakapcsolni viszont immár negyedik napja nem sikerült? Szinte látom lelki szemeim előtt, ahogy gépészek hada tekeri a kurblit, de az istennek se robban be az a tetves motor, ami az én telefonszámom gépezetét hajtaná.

Másrészt van ám nekünk egy hírközlési törvényünk, ami szerint a szolgáltató hibájából történő szolgáltatás-kimaradás esetén a szolgáltató köteles csökkenteni a havi előfizetési díjat. Márpedig mivel én a magam részéről minden tőlem várhatót megtettem, hogy újra üzembe helyezzék a szolgáltatást, így szerintem egyértelműen a T-Mobile a felelős az előállott helyzetért.

Harmadrészt az új telefonomhoz 120 lebeszélhető percet kaptam ajándékba, márpedig a szolgáltatás szüneteltetése miatt ezt nem tudtam igénybe venni, így nem egyértelmű, hogy ez még ketyeg vagy ezt is letiltották, illetve a letiltás alatt ezt a lehetőséget miért nem tudtam kihasználni.

Negyedrészt pedig a múlthavi számlát kiküldték annak ellenére, hogy a hónap második felében korlátozott szolgáltatást nyújtottak nekem. A számlán semmi nem utal arra, hogy valamilyen levonást eszközöltek volna amiatt, hogy telefonálásra nem tudtam használni a készüléket, csak hívásfogadásra.

No, most már a blogomba is elsírtam a bánatom, de ettől még mindig nem tudok telefonálni!

Szólj hozzá

telefon t-mobile