2009. sze 24.

A croissant

írta: Mark yhennon
A croissant

Nemrégiben moziban voltunk az egyik kolléganőmmel.

A Camponában voltunk, és az alagsori Tescoban vettünk ezt-azt, amit a film közben ehetünk, ihatunk. Én nem akartam száraz bigyókat, mint chips, ropi meg ilyenek, helyette kiegyeztem volna egy fél tucat croissant-nal. Csakhogy, mint az a mellékelt képen is látható alkoholt tartalmaz! És mivel autóval voltunk, így nem vehettem magamnak.

Nem is tudom, hogy jutott eszembe elolvasni az összetevőket, de valahogy a hatodik (hetedik? nyolcadik?) érzékem megsúgta, hogy ez nem biztos, hogy jó ötlet. Mármint croissant-t venni. Így ez elmaradt, de felmerül a kérdés, hogy az alkoholtartalmat miért hangyafasznyi betűkkel írják rá a csomagolásra? Miért nem jó naggyal, hogy véletlenül se lehessen belekötni?

Ugyanis, ha valaki esetleg nem tudná, Magyarországon zéró tolerancia van az alkoholos befolyásoltság alatti gépjárművezetésre. És ez nem veszi figyelembe, hogy egy konyakmeggy vagy egy hektó lőre az okozója a szonda elszíneződésének. Szerintem joggal kérdezhetjük, hogy mi van akkor, ha egy ilyen, ártalmatlannak tűnő kis semmiség elfogyasztása után elszíneződik a szonda?

Ha meg van a termék csomagolása, és a rendőr is hajlamos egy kis szentimentalizmusra, akkor el lehet sikálni a dolgot, de ha nem, akkor kötelezően beviszik a delikvenst vérvételre, és akár fel is jelenthetik. (A sorrend változhat.)

A hülyeségről pedig Besenyő Pista Bácsi fogja elmondani a véleményét.

Szólj hozzá

croissant besenyő 7-days