2010. jún 01.

Meglepi

írta: Mark yhennon
Meglepi

Pénteken kaptam reggelit. =)

 

A Mechwart ligeti 6-os villanyos megállóban állt egy hölgyemény, aki egy kis pakkot nyomott boldog-boldogtalan kezébe, aki csak arra járt. Volt benne egy 2 decis Rauch almalé, egy csomag Jó reggelt! keksz és egy Actimel. Komolyan mondom, hogy ezzel a kis semmiséggel be lett aranyozva a napom. Nem lehetne bevezetni, hogy minden nap várjon rám valaki az ominózus helyszínen, és a kezembe nyomjon egy kis reggelinek valót? =) Mondjuk az Actimel nem nagyon jött be, az Activiát jobban szeretem.

Este pedig arra értem haza, hogy megérkezett az ajándékba kapott kulcstartó a Renault-tól. Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy milyen apropóból kaptam, de egyszer csak a Facebook leveleim között találtam egy üzenetet, hogy "gratulálunk, téged választottunk ki nyertesként", és hogy adjam meg a címem, mert az életük árán is nekem szánják ezt a kulcstartót. Isten neki, megadtam, és lám: meg is kaptam, egy kis üdvözlőkártya kíséretében. =)

Ezúton is köszi a nb. közreműködőknek. =)

Ajándék

Ennyi hasznosság mellett ránk fér egy kis móka. Vigyázat! Omlásveszély!

 

Szólj hozzá

ajándék renault danone meglepetés happy kulcstartó activia actimel rauch trucks