2006. ápr 27.

Ennek meg mi értelme?

írta: Mark yhennon
Ennek meg mi értelme?

Rimánkodva kérek mindenkit, hogy ilyet NE küldjön nekem.

A lánclevél

Normál esetben nem küldök tovább ilyen fajta üzeneteket, de ez a levél egy nagyon jó barátnõmtõl jött, aki ügyvédnõ, és egy érdekes lehetõségnek tûnik. Ha õ azt mondja nekem, hogy ez mûködik, akkor mûködik is. Minden esetre nem veszt vele semmit az ember.

A következõket mesélte el nekem:
Ügyvédnõ vagyok és ismerem a törvényt. Ez egy tény. Ne csapjátok be magatokat, az AOL és az Intel tartja magát az ígéretéhez a bíróságtól és milliós nagyságrendû követelésektõl való félelme miatt, ahogy ezt nemrég a Pepsi Cola csinálta a General Electic-kel.
Kedves barátaim, ne tartsátok ezt egy buta viccnek. Bill Gates most osztja szét a jövedelmét. Ha most nem reagáltok rá, késõbb megbánhatjátok. A windows még mindig a leggyakrabban használt program. A Microsoft és az AOL kísérleteznek ezzel az e-mailen keresztül elküldött szöveggel (e-mail beta test). Ha elkülditek ezt az e-mailt a barátaitoknak, akkor a Microsoft 2 hétig követi a nyomotokat. Minden egyes személyért, aki ezt az e-mailt elküldi 245 EUR-t fizet a Microsoft. Minden egyes személyért, akinek elküldtétek és õ továbbküldte ezt az e-mailt 243 EUR-t fizetnek, a harmadik személyért, aki megkapja 241 EUR-t fizet a Microsoft. 2 hét után a Microsoft küld nektek egy levelet, amiben kéri a postai címetek megerõsítését és küld egy csekket.

Üdvözlettel:

Charles S. Bailey General Manager Field Operations
1-800-842-2332
Ext.
1085 or 904/245-1085 or RNX 292-1085
mailto:Charles_Bailey@csx.com_

Én ezt csalásnak tartottam, de két héttel késõbb, miután ezt a levelet megkaptam és továbbküldtem, a Microsoft kérte tõlem a címem és kaptam egy csekket 24800 Eur-ról. Válaszolnotok kell, mielõtt vége a tesztnek, ha valakinek megadatik ez a lehetõség, élnie kell vele. Bill Gates számára ez a kiadás csak egy reklámköltség. Kérlek küldjétek el ezt a mailt annyi embernek, amennyinek csak tudjátok. Legalább 1000 EUR-t kell kapjatok. Ne segédkeznénk az e-mail továbbításban ha nem lenne nekünk is érdekünk.

Az apám egyik ismerõse néhány hónappal ezelõtt részt vett ebben. Amikor legutóbb meglátogattam, mutatott nekem egy csekket. Az összes 4324,44 EUR-t tett ki. Patricia néni, egy jóbarátom nagynénje, az Intelnek dolgozik és nemrég kapott egy 4543,23 EUR összegû csekket a levél továbbításáért.
Ahogy mondtam, én ismerem a törvényt és az is igaz, hogy az Intel és az AOL éppen egy fúzión tárgyalnak, hogy a világ legnagyobb ajánlattevõjé váljanak és és azért végzik ezt a tesztet, hogy biztosak legyenek benne, hogy a legtöbbet használt progtramnál maradjanak.

Üdvözlettel:Petra"

 

Jópárszor megkaptam ezt a szemetet, úgyhogy most, mielőtt még eldurran az agyam, és valami nagyon csúnyát írok a küldőjének, leírom ide.

A Microsoft állásfoglallása és a teljes valóság itt olvasható: http://index.hu/tech/hoax/?title=bill_gates_ujra_szetosztja_vagyonat&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Egy érdekes vélemény pedig itt: http://yikes.tolna.net/hoax/ és itt: http://mogyi925.extra.hu/hoax/

 

 

Szólj hozzá

microsoft spam