2014. már 02.

Benne leszek/vagyok/voltam a trévében...

írta: Mark yhennon
Benne leszek/vagyok/voltam a trévében...

Mark'yhennon néhány napja a(z) M. kir. birodalmi trévében főzőcskézett reggel 10-től délig. Aki elég szemfüles volt, élőben követhette végig az eseményt, aki viszont nem, az itt megtekintheti a teljes adást, ahol (a fent említett) Mark'yhennont 3× látogatták meg a műsorvezetők (akik amúgy semmilyen támogatást nem nyújtottak ahhoz, hogy a lámpalázam legalább egy kicsit alábbhagyjon, de ez mellékes, mert egyszerűen brillíroztam  ) 

Az alábbi oldalon ezt kell keresni: 51. rész CSALÁD-BARÁT 2014.február.26 10:18 01:37:59 http://www.mediaklikk.hu/musor/csalad-barat/

Ha nincs kedved végignézni a teljes műsort, abban az esetben 12:30 --> 15:50-ig, 57:16 --> 59:26-ig és 1:34:00 --> a végéig tűnök fel hatékonyan.

Szólj hozzá

tv markyhennon