2006. ápr 30.

Méltó büntetés

írta: Mark yhennon
Méltó büntetés

Az úgy volt, hogy álltam a buszmegállóban...

Az úgy volt, hogy sorbaálltam a buszmegállóban a Széna téren, és vártam a buszt. Közben rágyújtottam, és kicsit hátrébb léptem a többi utastól, hogy ne fújjam rá másokra a füstöt, de azért aki látni akarta, az láthatta, hogy tulajdonképpen a sorban állok.

Ekkor jött egy torzonborz egyén, és pofátlan módon beállt elém. Azon tanakodtam, hogy elküldjem e melegebb éghajlatra, aztán arra jutottam, hogy hagyom, reggel is van, álmos vagyok, meg minden. Közben beállt mögém a sorba egy nagyon csinos lány. De ez most nem fontos.

A lényeg, hogy nem jó jegyet vett. Mármint az az ürge, aki beállt elém. A buszvezető vette észre, így hát le kellett szállnia, és új jegyet vennie.

Pedig Isten bizony nem átkoztam el. Megvallom őszintén, némi kárörömöm azért volt. Nem vagyok büszke rá, de hát tudjuk, hogy ez a legszebb öröm.

Szólj hozzá

volánbusz megálló