2006. júl 17.

Plakátok az oszlopon

írta: Mark yhennon
Plakátok az oszlopon

Történetek a ELMŰ titkos ügyeiből *** ÉN vigyázzak annak a cégnek a oszlopára, amely több százmilliárd forintos hasznot tett zsebre egy év alatt? Amelyik egy nap késedelem után is uzsorakamatot számláz ki? Én kérek elnézést.

 

Először nem is akartam hinni a szememnek. Hogy ÉN vigyázzak annak a cégnek a oszlopára, amely több százmilliárd forintos hasznot tett zsebre egy év alatt? Amelyik egy nap késedelem után is uzsorakamatot számláz ki?

 

Igen, kedves felebarátaim, az ELMŰ elvárja, hogy mi vigyázzunk az ő oszlopaira, mert 16 évvel a rendszerváltás után ők most nekiállnak lekaparni a plakátokat az oszlopokról.

 

Azért azt valahogy nem tudom felfogni, hogy egy ekkora lobbierővel bíró cég miért nem szavaztat meg inkább egy törvényt (ami egyébként teljesen jogos lenne) a plakátragasztók ellen?

 

Annak, aki ezt a plakátot eltervezte, nem sült ki a szeme; tényleg elhitte, hogy egy közutálatnak "örvendő" cég felhívására emberek tízezrei fognak spaklival a kezükben kaparni a plakátot?

 

Én kérek elnézést.


Inkább nézzétek meg ezt:

Szólj hozzá

elmű