2006. sze 09.

Náthás post

írta: Mark yhennon
Náthás post

Ilyen hirtelen még nem kaptam meg betegséget.<P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Tegnap kezdődött, tegnapelőtt még nem éreztem semmi rendkívülit. Szerintem főnökömtől kaptam. Biztos a negatív kisugárzásai miatt. Vagy a másiktól, tőle viszont nem a negatív kisugárzások miatt.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Szóval, dől a takony a fejemből, köhögök, meg mindn. Szagokat már nem érzek. Kicsi lázam is van.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Teát iszok vödörszám most már. A nap első felében kifestettem a folyosót, meg a padozatot ott is megcsináltam. =) Most meg itt nyűglődök egyedül.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=center><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Boci, boci, megfázott,<BR>Varrtam neki nadrágot,<BR>Nem akarta felvenni,<BR>Ágyba kellett fektetni.</FONT></P> <P align=center><FONT face=Verdana>(<A href="http://www.mondoka.hu/index.php?v_action=doc&v_type=1">Mondóka</A>)</FONT></P>
Szólj hozzá

én nátha