2006. okt 17.

Nem unatkozom

írta: Mark yhennon
Nem unatkozom

A költözés sosem egyszerű. Hétvégén egy (be)költözést segítettem elő. Mondanom se kell, fáj minden tagom.

Kicsit meg is fáztam, mert a nagy munkában az ember kimelegszik, ugye, aztán ledobja láncait ruházatának egy részét, és a csalóka jóidőben rögtön el is kap valami nyavalyát.

. 

Szóval a költözés nem egyszerű. Kiköltözni még csak-csak, de befelé... Ugyanis amikor kezedbe veszed a kulcsot, akkor szembesülsz vele, hogy az előző tulajdonos mennyi szemetet hagyott maga után. Jó esetben persze semennyit, de ha nem jó eset van, akkor pakolhatsz, mint a güzü.

. 

Emellett meg kell küzdeni a segítő szándékú emberekkel is. Folyamatosan tudatosítani kell bennük, hogy beszélhet, amit akar, úgysem az fog történni, hanem az, amit az új tulajdonos magának megálmodott. Így például eleve hamvába holt javaslat volt a szülők részéről a padlófűtés, sok egyéb más mellett.

. 

Viszont az én javaslataim célba találtak. Többek közt egy-két fal kivétele, néhány apróság áta- és kialakítása, illetve a laminált padlóval történő burkolás.

. 

Hát ezek voltak a publikus csomagban.

. 

Egyébként tesztelgettem az új Blogter felületet. Észrevételeimet és javaslataimat megküldtem Mutantnak. Még nem mondott rá semmit. Lehet, hogy megírom ide is, amiket neki ajánlottam. Egyelőre bizakodom, hogy ez még egy béta vagy céta változat, és lesznek még változások.

. 

Ja, és szeretettel köszöntök mindenkit az első fagyokkal kísért őszi napon. A munkahelyemen nincs fűtés. A szerelők égre-földre esküdöztek tegnap reggel, hogy 10 perc múlva lesz, kapcsolgattak is valamit, de a fűtés ettől nem indult be.

. 

Még egy gondolat a Kossuth téri tüntetőkről. Pontosabban az általuk okozott károkról. Mivel minden reggel ott megyek el a tér mellett, látom, hogy mit műveltek. A nyáron még oly üdén zöldellő gyepből (gyeptégla, minden darabja egy kisebb vagyon) a szó legszorosabb értelmében semmi nem maradt. Letaposták, és most már csak kopár föld van. Én megfizettetném velük, attól függetlenül, hogy állítólag a Kossuth téren bármikor lehet politikai banzájt csinálni.

Szólj hozzá

vagyok