2007. jún 04.

Hitler vs. Videobomb

írta: Mark yhennon
Hitler vs. Videobomb

Sérelmezem, hogy bannolták a videómat.


Történt pedig, hogy feltöltöttem a Videobombra egy videót, amelyen Adolf Hitler látható, amint Sieg Heil kiáltásokat hallat. A videónak a Történelmi rovat címet adtam, és a megjegyzéshez ezt írtam be: Az a kérésem, hogy erre a videóra dokumentumfilmként tekintsetek.

Tehát nem azért raktam fel, mert egyetértek Hitlerrel, hanem azért, mert ez is a történelemhez tartozik. Persze el lehet tussolni, mert a buta és ostoba emberek könnyebben irányíthatók. Ennek megtaláltam a YouTube-s változatát, íme:



Történelmi rovat 1. címmel egy másik, nácizmushoz kötődő videót is feltöltöttem, amelyen a magyar-német csapatok vonulnak be Nagyváradra. Ezt nem bannolták.




Azt szeretném, hogy pontosan írják ki a Videobombra, hogy mit nem lehet publikálni. Vagy egyszerűbb azt, hogy mit szabad? Csak funny videókból áll a világ?


Az a meglátásom, hogy igazam volt akkor, amikor
azt mondtam: Ez az ország 16 éve nem képes szembenézni a múltjával, hazugságban él a jelenében, és nincs jövőképe. Néha utálom, hogy igazam van...
Szólj hozzá

videobomb hitler adolf