2007. jún 27.

Tűzoltó, s katona? Francokat: építész, wazzeg

írta: Mark yhennon
Tűzoltó, s katona? Francokat: építész, wazzeg

Rájöttem, hogy nekem építésznek kellett volna tanulnom. Annyi megrendelésem lenne, hogy nem győzném rajzolni az újabbnál újabb épületeket. Legalább tíz évig biztosan senki nem venné észre, hogy minden rajzon ugyanaz az épület szerepel, de ha észre veszik is... nem számít.



Például ezt az irodaházat már el se vállalnám, annyira banális.



Viszont újraterveztem, és ez, szerintem megér már pár milliárdot. Irodaház 2.0 (nagyításhoz katt a képre):

Ez itt a 2D-s látványterv szemből.
 
Nagyításhoz katt
Ez itt a látványterv felülről.
 
Nagyításhoz katt

És ez a 3D-s változat.
 
Nagyításhoz katt

Namármost! Nem elégedtem meg ennek a épületnek az elkészítésével, a környezetet is megterveztem hozzá. A képen felírtam mindent, ami van. Ami nincs feltüntetve, az szándékosan nincs, nem is lesz soha. Például park és/vagy fák. A prolik vigyék a kutyájukat meg az ivadékaikat a francba, a madarak dögöljenek meg, meg egyébként is: a rohadt növények csak szemetet csinálnak.

Szemetes sincs, mert az fölösleges, pénzbe kerülne elszállítani. Ha az idejövők egyszerűen eldobálnak mindent, akkor majd a Tapló - Mérlegen a tahóság című műsor szerkesztői (a nézőkkel együtt) évente egyszer összeszedik. Nem érdekes.

Lámpa sincs, végülis tök fölösleges, hiszen ügyfélszolgálat csak 8-16-ig van, akkor még világos van, sötétben meg aki itt bóklászik, azt a biztonsági szolgálat agyonveri, és kész.

Ilyeneket, hogy közkút, ivókút, szökőkút, forgalomirányító jelzőlámpa, akadálymentesítés, tömegközlekedés, evési-ivási lehetőség, nyilvános WC, meg egyéb ilyen baromságokat ne is keressetek. Azt majd DemSKY(WALKER) 2254-ben megépítteti, ha éppen jóban lesz a kormánnyal.

És most végre tádámm: ez az általam tervezett épületkomplexum. Ki vállalná a felépítését?

Nagításhoz katt

Szólj hozzá

kritika építészet tervezés építész irodaház