2007. aug 27.

Blogter buli 070821

írta: Mark yhennon
Blogter buli 070821

Rövid leszek és lényegtelen, mint legtöbbször.



Előszöris bocsánatot kérek Talemától, hogy (bár már találkoztunk) nem ismertem meg rögtön. Mea culpa, kissé infantilis világomban azomban ez sem rendkívüli, sőt inkább mindennapos.

Amikor Hunterrel beszéltem, rájöttem, hogy még egy csomó mindent nem tudok. Persze vannak dolgok, amiket igen, vagy sejtek, illetve "meg nem erősíytett forrásból" tudok. Utálok olyanokkal beszélgetni, akik okosabbak nálam. Kisebbségi komplexusom lesz tőle. =) Mindegy, túléltem már ennél cifrább dolgokat is. Viszont Hunternek még egy gondolat: lejött, hogy nem olvasod a blogom, de azért amikor megkérdezted, hogy megnősültem-e már, attól dobtam egy hátast. =) És nem azért nem, mert ráérek még... =P

Nikto-val még nem beszélgettem úgy igazából, pedig már vele is találkoztam. Kellemes meglepetés volt, kicsit hasonlóan látjuk a világot, és ez tetszett nekem.

Mó tündér volt, mint mindig. Imádom, hogy állandóan vigyorogsz. =) Akárcsak Bóvica.

A többiekkel (Orb, Marlington, Újfiú) nem nagyon beszéltem, úgyhogy róluk majd legközelebb. Viszont kellemes meglepetés volt, hogy Bajla is eljött.

Remélem nem hagytam ki senkit, ha igen, akkor bocs.

Szólj hozzá

blogter buli 2007 21 augusztus