2008. feb 10.

Happiness Factory

írta: Mark yhennon
Happiness Factory

Itt helyben nyeljen el a Föld, ha értem ezt. Valaki homályosítson már föl!





Adva van itt egy fogalom. Happiness Factory. Már önmagában is elég semmitmondó. Mellé egy szlogen: "Több van benne, mint gondolnád". Köszi, srácok, alaposan elláttatok infóval. De ez még mind semmi, mert most ment a tévében egy reklám. Dö Múvi. Támogatásával of dö Coca-Cola.

Pont nem néztem oda, csak hallottam, ahogy mondja. Nosza, irány a wilághalló.

Rá is találtam a
hivatalos oldalra, ahol a világ összes nyelvén elérhető minden, csak magyarul nem. Amúgy Flash-alapú az egész, és lassú, mint egy tetű csiga öszvér. (Francba, ez a sok csúszómászó teljesen megzavart.) Nyelvi akadályok miatt (pl. ugandaiul egyáltalán nem tudok, és a kanadai franciát is csak törve beszélem) átirányítottam maga a YouTube-ra.

Íme az eredmény:



Sajnos azt nem sikerült kideríteni, hogy ez csak egy mozielőzetes, vagy ez már a kész film, vagy ilyesmire gondoltak, de még nem kezdték el forgatni, vagy valami. Semmi. Meg úgy az egész Happinessről nem tudható semmi. Viszont (nagyon szép) blogja van, és írják is derekasan. Csak nem tudni, miért.
Szólj hozzá

coca cola factory happiness