2008. ápr 02.

Leszólt zene - MÉM

írta: Mark yhennon
Leszólt zene - MÉM

Köszönöm Darklight meghívását a játékba. Íme az öt leszólt zene.

 
Egy párszor már rám lett szólva, hogy milyen zenéket állítok be a telefonomra csengőhangnak. Általában mindenfélét, de vannak örök kedvencek. Ilyen például az Age of Empires zenéje. Azt mondják, hogy infantilis vagyok. (Nem emlékszem, hogy valaha ennek az ellenkezőjét állítottam volna.)




Volt rá precedens, hogy egy kollégám azt állította, hogy "megdöglünk zenét" hallgatok. =) Isten neki, akkor megdöglünk zene, de ez mit sem von le az élvezeti értékéből. Itt jegyezném meg, hogy akkor vezetek a legjobban, ha metál szól az autóban. Nyúlós-nyálas amerikai tömegmocsokra valahogy nem megy a vezetés.



Mondhatni ez a haverja.



Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy a feldolgozásra került alapmű Dvorzak 10. szimfóniája, ami nem kevésbé kiváló. Valaki egyszer megkérdezte, hogy ha Beethoven élne, milyen zenét csinálna. Nos, feltehetően ugyanilyet. Megelőlegezem Dvorzaknak is ezt. Az apropója ennek a számnak is meg van. Azt is megkaptam már, hogy hogy vagyok képes klasszikus zenét hallgatni.



Itt pedig NemHeten Manhattan: Rossz vagyok, de használható című számának kéne lennie, de azt sehol nem találtam meg,  úgyhogy a paródiáját hallgathatjátok meg. Szerintem ez a szám kifejezetten vicces és kellemes a hangzása.



Ötödiknek legyen ez a Demjén szám. Szeretem Demjén zenéjét. Van, aki viszont nem.





Update (néha kicsit kihagy az agyam): Meghívom En1-et, Marlingtont, Talemát, Erda Zint, Hajnit.
Szólj hozzá

zene mém