A TörTéneT vége
Úgy vélem, nem korrekt, ha csak a negatívumokat írom le.
Ahogy azt megírtam, lekapcsolták, majd kínkeserves kilenc nap után végre életet vertek a telefonszámomba. Engem már ez is eléggé megnyugtatott, de egy kis karcolást még megengedhetőnek tartottam. Ám kaptam egy levelet a panaszkönyvi bejegyzésem nyomán, ami miatt most ezt a posztot írom.
Csak a lényeg: "[...] Panaszát kivizsgáltuk, s nyilvántartásunkat ellenőriztük. Vállalatunk száméra ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb, ezért a bosszúságok enyhítéseképpen, egyedi elbírálás alapján hívószámán kéthavi díjnak megfelelő összeget jóváírunk. [...]"
Hát mit mondjak!? Le vagyok nyűgözve. Hozzá vagyok szokva, hogy a szolgáltatók engem néznek hülyének, úgyhogy ezen a levélen nagyon megdöbbentem. El tudom hinni, amit írtak, hogy tényleg az én elégedettségem a legfontosabb. Nem akarok szuperlatívuszokban nyilatkozni, de azt kell mondanom, hogy elégedett vagyok a T-Mobile hozzáállásával. Remélem, hogy ez a továbbiakban is így marad.