2009. okt 21.

Hosszú napom volt

írta: Mark yhennon
Hosszú napom volt

Rengetegen voltak a rendelőben.

- Mondta, mikor belépett az ajtón. Épp valami trendi kaját próbáltam összedobni a frissen kicsomagolt konyhában, amikor megemlítettem, hogy a joghurttól (nem az Actimelről van szó!*) milyen jól tudok kakilni.

Jópár hónapja együtt élünk már, a kislányom egy bérapától van, és boldogok vagyunk együtt már évek óta, de néhány hónapja kezdett az agyamra menni a hülyeségeivel. Azért hoztam föl ezt a példát, mert ez volt az utolsó csepp a pohárban.

Összefirkálta a kislányom rajzát a mocskos ribanc! Nézd meg:

Pedig olyan szép volt, erre fölkapott egy filcet, és ráirta, hogy 70%, és be is karikázta! Közben arról papolt, amit mindenki tud, azzá leszel, amit eszel, meg ilyen hülye közhelyek. A kislányom tátott szájjal nézte a pusztítást, én pedig arra gondoltam, milyen szerencse, hogy nem egy balta feküdt az asztalon, mert akkor lehet, hogy ki is csontozott volna minket, és úgy mutatja be a joghurt működési elvét.

Hát ezért lett vége a kapcsolatunknak. Azt hiszem, inkább visszatérek a pasikhoz. Ők legalább szeretik a gyerekeket.

(* igazából de.)

Szólj hozzá

reklám vicc humor paródia poén szánalmas danone actimel