2010. okt 06.

WTF rovat

írta: Mark yhennon
WTF rovat

Ma kaptam egy számlát, segítsetek értelmezni.

 

Tulajdonképpen bármilyen sárga dolgot tesznek elém, azt befizetem, általában már el se olvasom, de most ezen kicsit meghökkentem. Számomra teljesen érthetetlen okból kifolyólag egy üres csekket kaptam, amire a "NEM BEFIZETENDŐ" szöveget írták, és egy tök érthetetlen számlát küldtek mellé, ami viszont tartozást mutat (ha jól értelmezem, bár mostanában kezdek kételkedni az épelméjűségemben).

tszla01  

Nagyításhoz kattints. Segítsetek értelmezni ezt a számlát, mert egyszerűen ehhez már a világegyetem vezető közgazdászainak összes tudása is kevés, szerintem.

Egyúttal üzenném (itt is) a szolgáltatóknak, hogy egy bögrét küldjenek, mert a csekkeket már nem tudom hova rakni, viszont az ominózus termék megrepedt, és várhatóan hamarosan egy teljesen aszimmetrikus és fizikailag lehetetlen szögben ketté fog törni. =(

Szólj hozzá

t-mobile csekk számla wtf