2010. nov 08.

Impressziók

írta: Mark yhennon
Impressziók

Arra gondoltam, hogy beköltözöm a városba.

 

Még nem tudom, hogy hová, gondoltam rá, hogy az Országházba betelepszem, csak ott akkora a jövés-menés, hogy nem bírnám. Ezért inkább a Sándor-palotát választom. S mit tesz isten Pállal majd néha elmegyek golfozni. Esetleg a Zoperaház is szóba jöhet. Csöndes helyen van, csupa hallgatag nyugdíjas (bár talán Pavarottit nem nevezném éppen halkszavúnak).

Aztán arra gondoltam, hogy tulajdonképpen én csak azért dohányzom, mert itt nálunk olyan kicsi a levegő szennyezettsége, hogy valamivel pótolni kell. Amikor munkába megyek, mindig megállok a Moszkva tér közepén, és jó mélyeket szippantok én is a levegő(nek látszó tárgy)ből, nehogy már csak másé legyen az élmény.

De vajon a cigire miért nem írják rá, hogy "orális szolgáltatás"? Lehet, hogy jobban fogyna?

cigi

És kicsit szégyellem is magam, hogy nem járok tüntetni. Felszedném a macskakövet (vagy azt a betonból öntött díszburkolatot), és szétdobálnám. Sőt, ripityára is törném az egészet. Ezzel megőrizném a magyar munkahelyeket, és mindenki boldog lenne. Főleg a posztógyárosok, mert akkor vennék egy csomó zászlót is. Egyik felét lengetni, a másik feléből kivágni a közepét, egy kis részt meg felgyújtanék.

De akár munkahelyeket teremteni is tudnék. Íme a legújabb ötletem: a változó igényeket szem előtt tartva bemutatom (csak nektek, csak most, csak először) a dark-goth tampont friss temetőillattal.

libressz_goth

Hamarosan elkészül az emó-tampon és a tetra-hydro-kannabinollal aromásított füves-tampon is.

Szólj hozzá

énblog személyes gondolatok impressziók markyhennon