2012. aug 12.

Sziget 2012

írta: Mark yhennon
Sziget 2012

Ritka jó flash volt az idei Sziget.

A bejáratnál mindenkit megmotoztak és mindenki csomagját átvizsgálták. Mivel én nem vittem magammal semmit, és csak egy ing-pulóver-farmer-cipő összeállítás volt rajtam, az őr csak legyintett, hogy haladjak tovább. Pedig nagyon biztatóan vigyorogtam rá, de az istennek se akart motozni. XD 

Kicsit ódzkodtam a MetaPay típusú fizetéstől, de a gyakorlat azt mutatja, hogy kevés ennél hatékonyabb eszköz van ennyi ember vásárlásainak kordában tartására, és itt most nem elsősorban adóügyi szempontokról van szó. Egyszerűen TÉNYLEG működik, és jól működik az, hogy elég közel tartani a terminálhoz a kártyát, és a beütött összeg levonódik a kártyáról. Nincs készpénzforgalom, nem kell a visszajáróval bajlódni, a tranzakció végén kiírja a fennmaradó egyenleget, így az ember tudja, hogy mekkora még a kerete, szükség esetén több helyen tölthet még fel összeget a kártyára. Gyors, kényelmes, egyszerű. 

A Nagyszínpadon sikerült megnézni és végigtombolni Snoop Dogg koncertjét. Igen, van az az alkoholmennyiség, amitől még ez is élvezhetővé válik. Józanul eszembe nem jutna, még csak meggondolni sem lennék hajlandó, hogy meghallgassak egy ilyen számot, de akkor és ott nagy élmény volt. =)

Kb. ilyen képeket sikerült készíteni a Fesztiválon, úgyhogy ezen kívül az összes többit töröltem, megkímélve tőle mindenkit. 

Sajnos a Magic Mirror sátor óriási csalódás volt. Élvezhetetlen volt a műsor, így nem is vártuk meg a végét, pedig Falusi Mariannra kíváncsi lettem volna, de a washingtoni cowboyok után már egyszerűen nem bírtam tovább szenvedni. =\ 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.480923705252229.118036.120698224608114&type=3

Szólj hozzá

fesztivál sziget 2012 vip