2006. júl 03.

Válaszra vár...

írta: Mark yhennon
Válaszra vár...

16 éve nem láttam, de azelőtt a legjobb barátok voltunk. Bölcsődétől általános iskola negyedik osztályáig. Ez az idő nem múlik el nyomtalanul. Egy MSN-partnerem kértem meg, hogy kutassa fel az IWIW-en. Úgy tűnik, sikerült megtalálni...<font size="3"><br style="font-family: Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif;"></font><div style="text-align: justify; font-family: Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif;"><font size="3">Nem vagyok iwiw tag. Ezért megkértem egy MSN-partnerem, aki belül van az iwiw kapuján, hogy keressen rá egy régi ismerősömre. <br><br>Legnagyobb megdöbbenésemre úgy tűnik, hogy megvan a keresett személy. A szívem majd' kiugrott a helyéről. <br><br>Röviden róla: A. Zs. a monogramja, annak idején Ablak-Zsiráfnak (ifjabbak kedvéért: ez egy gyereklexikon volt anno, nem tudom, hogy van e még) becéztük (bár ő ezt nem szerette). Együtt jártunk bölcsődébe, óvodába, és általános iskola 1-4. osztályába, illetve a hetesotthonban is együtt tartózkodtunk. Akkor ő volt a legjopbb barátom. 16 éve nem láttuk egymást. <br><br>Megkértem MSN-ismerősöm, hogy küldjön neki együzenetet, amit sebtében összerittyentettem; ez meg is történt. <br><br>És most várok. Remélem, nem felejtett még el teljesen, vagy legalább eszébe fog jutni, hogy ki vagyok (vagy inkább: ki voltam akkor), és felkeres a megadott e-mail címen. <br><br>Várok. És reménykedek. Tegnap éjjel alig tudtam aludni, annyira izgultam. Most is izgatott vagyok. A körmöm már tövig rágtam, de még nem küldött e-mailt. De minden pillanatban várom.<br></font></div>
Szólj hozzá