2006. sze 24.

Sablonhack

írta: Mark yhennon
Sablonhack

Kinyitható címkelista, új Kedvencek gombok, miegymás.<P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><A href="http://igen.blogter.hu/?post_id=61224"><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Igen útmutatásai</FONT></A><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> alapján megvalósítottam végre a kinyitható címkelistát. Már régebb óta terveztem, de eddig valahogy nem vitt rá a lélek. =) De most már kész van.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Emellett kissé alakítottam a jobb oldali részen. A Blográdió hátterét még nem tudtam eltüntetni, de majd arra is kitalálok valamit, ugyanis az egy úgynevezett beágyazott keretben foglal helyet. De a betűket már átállítottam kékre.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Fölvettem néhány blogot a Blogrollba és a Kedvenc szerzők lista sem üres már, ezenkívül az én (zöld sárkány) és a blogom (kék sárkány) is egyetlen kattintással hozzáadható a kedvencekhez.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Az RSS logót is kicseréltem egy szebbre.</FONT></P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></FONT> </P> <P align=justify><FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Még van néhány elképzelésem, de azokat még hosszú (és unalmas) tesztelgetéseknek kell megelőznie.</FONT></P>
Szólj hozzá

hack sablon sablonhack