2006. dec 04.

Sikeres KRESZ-vizsga

írta: Mark yhennon
Sikeres KRESZ-vizsga

Ma sikeres KRESZ-vizsgát tettem,  és egy már-már réginek mondható ígéretemet teljesítettem Zoénak.

Ma sikeres KRESZ-vizsgát tettem, csak 3 hibapontom lett, ígyhát szerdán reggel 9-kor nekikezdek a gyakorlati résznek. Messzire kerüljétek a XI. kerület környékét. =)

Emellett
Zoé képeiből föltettem néhányat a Verses honlapra, amivel egy régebbi ígéretemnek tettem eleget.

Más:

Vasárnap az Alsóörsi bakter nem tudott visszaadni tízezresből, de az előttem álló hölgynek sem, aki ötezressel akart fizetni. Ezért előkotortam három kétszázast, néhány százast, meg ötvenest, és azzal fizettem ki a jegy árát. Erre a bakter felháborodva kérdezte, hogy ezzel akarom kifizetni az 1156 forintot?

Mondtam igen, nem értem, miért csodálkozik: mindegyiken rajta van a Magyar Köztársaság felirat, tehát törvényes fizetőeszköz, vagy ha nem jó, akkor adjon vissza tízezerből.

Erre csúnyán nézett rám, majd olyan erővel csapta rá a dátumbélyegzőt a jegyre, hogy kis híján átszakadt.

Nem értem igazából a felháborodását, hiszen az ő dolgát könnyítettem meg azzal, hogy aprópénzzel, az utolsó forintig kiszámolva kapta meg a jegy árát. Egyébként a vonat 15 percet késett. 

Szólj hozzá

máv vizsga kresz zoé