2006. dec 21.

Ajándék

írta: Mark yhennon
Ajándék

Miközben éppen azon elmélkedtem, hogy mire jut és mire kell, hogy jusson pénz eszembe jutott az is, hogy vannak, akiknek ennyi sem jut az idén (se). Ezért a következőt találtam ki: felajánlok 10.000 (tízezer) forint értékben bármit egy rászorulónak. Elkéstem, tudom, mea culpa, meg hasonlók, és valószínűleg karácsonyig már nem is juthat el a címzetthez ez a küldemény, de talán még a két ünnep után egy kis meglepetés, van, akinek nem jönne rosszul.


Egy ideje már gondolkodom azon, hogy kit mivel lepjek meg karácsonykor. Igazából semmi kedvem nincs mindenféle üzletekben idegbeteg módjára rohangáló emberek közé mennem, lehet, hogy nem is megyek. Van olyan ismerősöm, aki egy festményt kap tőlem. Nem vagyok festő (sajnos), egy olyan festményről van szó, amelyiken a vászonra vannak írva számok, és a számoknak megfelelő színekkel bárki "tud" festeni egy képet. Affinitástól függően többet is.

Miközben éppen azon elmélkedtem, hogy mire jut és mire kell, hogy jusson pénz eszembe jutott az is, hogy vannak, akiknek ennyi sem jut az idén (se). Ezért a következőt találtam ki: felajánlok 10.000 forint értékben bármit egy rászorulónak. Elkéstem, tudom, mea culpa, meg hasonlók, és valószínűleg karácsonyig már nem is juthat el a címzetthez ez a küldemény, de talán még a két ünnep után egy kis meglepetés van, akinek nem jönne rosszul.

Itt és most tehát felajánlok 10.000 forint értékben bármit egy rászorulónak. Segítsetek megtalálni azt, akinek a legnagyobb szüksége van rá. A jelentkezés feltétele, hogy saját szememmel (vagy ha "elérhetetlen távolságban" van, akkor egy általam felkért személy útján) szeretném megnézni, hogy a rászorultság valós e. Ebből nem engedek, és nem kötök kompromisszumot. Feltételként szabom, hogy a Blogter olvasói képekkel tarkított beszámolót kapjanak arról, hogy ki és miért kapta ezt az összeget.

Azt szeretném, ha nem karácsonyi izéket kérnétek, hanem olyan dolgokat, ami hosszú távon (is) szükséges és hasznos. A "bármi" fogalomkörbe beletartozik minden, ami legális, és Magyarországon kereskedelmi forgalomban kapható. Köztudottan gyermekpárti vagyok, így előnyt élveznek a nélkülöző gyermekek.

A jelentkezéshez küldj egy e-mailt a
kernel@citromail.hu címre. Jogot formálok arra, hogy a beérkező e-maileket ebben a blogban közzétegyem (természetesen személyes adatok nélkül). Jelentkezési határidő: 2006. december 31.

Remélem, valakinek kicsit boldogabb lesz a új éve.

Update: Legjobb  embereim tanácsára a bejegyzéshez hozzá lehet szólni.

Szólj hozzá

ajándék forint 10000 tízezer