2007. dec 06.

Kívánságműsor vagy választóműsor?

írta: Mark yhennon
Kívánságműsor vagy választóműsor?

Amikor a kívánságodra a válasz: nem!

Ma eszembe jutott egy szám, amit a rádiók előszeretettel hallgatnak el, és gondoltam a Juventus kívánságműsorában megigénylem. Leier Timi azt mondta, hogy ezt a számot nem játsszák le nekem, válasszak a listából egyet.

Csak az a kérdés, hogy ha listából kell választani, akkor az kívánságműsor vagy választóműsor? Ezek alapján a szignál "alkalmas a fogyasztók megtévesztésére", hogy a zsargonnal éljek, így perelés tárgyát képezheti ez a fajta eljárás.

Végül nem kérhettem az alant hallható számot, a "miért?" kérdésre pedig csak annyit válaszolt, hogy "bonyolult". Nem feszegettem tovább a kérdést, mert éreztem a hangján, hogy kicsit bosszantja, hogy én akadékoskodok neki (felteszem, naponta legalább százszor kell ugyanezt mondania), ígyhát beértem egy ígéret kicsikarásával, mely szerint valamit megpróbál intézni zeneügyben nekem.

Csodát nem várok, gondolom már azt is elfelejtette, hogy valaki Neoton számot kért egyáltalán , de ki tudja...

Mindenesetre szerintem egy próbapert megérne, hogy aszignálban azt mondják, hogy kívánjon bármit, amikor pedig kívánnál, akkor közlik, hogy listás szavazás van.

De azért hallgassuk meg azt a számot, amit tilos lejátszani a rádiókban.

Szólj hozzá

rádió juventus kívánság kívánságműsor választóműsor