2008. jan 21.

Házi-Blogter-buli

írta: Mark yhennon
Házi-Blogter-buli

Először is szeretném megköszönni Luciferinának és tündéri (lásd még: boszorkányos) húgának, hogy helyet biztosítottak az ominózus bérleményben a bulinak, dacolva a mogorva és rettenetes háziúrral. Remélem, a szomszédok nem csináltak nagy hepajt a folyosói traccsparti miatt.

 


Azért a folyosói traccspartinak is megvannak az előnyei.. Az ember igen pikáns dolgokat tud meg azokról, akiket hallgat. Lehet, hogy a szomszédok azért nem szóltak ránk, mert ők is élvezték az előadást, fülüket az ajtóra tapasztandó. =)

Talema: tényleg nem utállak, csak ilyen kötözködős vagyok, de remélem, nem bántottalak meg semmivel.

Egyébként olyan nehéz összefoglalót írni egy ilyen eseményről. Sokan vagyunk, sokfélék, és sok érdekes, de nem publikus dolog is elhangzik négyszemközt. Maradjunk annyiban, hogy jó volt veletek most is. Tomot hiányoltam, és titkon reméltem, hogy "igen" is eljön, de majd talán legközelebb. (De így legalább ki tudtuk beszélni őket a hátuk mögött. Nyenyenye. =))

Általában bort szoktam inni, azt szeretem, talán ezért nem jött be a vodkazselé. (Bocsi.) Az a sárga takony viszont borzasztóan erős volt, és hiába volt ráírva, hogy 30%-os, szerintem simán megvolt az 50 is. Sajnálom, hogy kihagytam Mó tésztasalátáját, de legközelebb bepótolom, ígérem.

Bóvica: bármikor elmegyek hozzád kanasztázni Catanozni, ha sütsz nekem sütit. =)

En1-nek, így a végére annyit, hogy kölyökgólyától nem várok semmit. Szerintem te se remélj sokat.

Szólj hozzá

blogter buli