2008. feb 05.

A magyar labdarúgó válogatott új ruhája

írta: Mark yhennon
A magyar labdarúgó válogatott új ruhája

Ma, az egyik napilap sport rovatában volt egy fotó a magyar labdarúgó válogatottról, amint épp megérkeztek Ciprusra, a szlovákok elleni mérkőzésre.



Amikor először megláttam, azt hittem, hogy valami reklám, vagy menedzserekről szóló cikk. Ugyanis a válogatott ruházata egyszerűen kifogástalan. Kitűnően összeállított színek, remek szabás, és egyszerűen gyönyörűek benne a focisták.

Bár nem vagyok nagy futballrajongó, de az új válogatott ténykedését érdeklődve figyelem én is. Igen, ezekben a focistákban van tehetség, motiváció, bátorság. Nem véletlen, hogy többük külföldi kluboknál rúgja a pettyest.

Bízom benne, hogy a megkezdett utat sikerül folytatni, és további szép győzelmeket aratni. Az újság szerint "a magyar válogatott már a repülőtéren aratott egy győzelmet a szlovákok ellen". A megjelenésük, ahogy mondtam: kifogástalan. Remélem , a játékuk is az lesz. Ezúton kívánok sok szerencsét, és diadalt.

Veletek vagyunk.

Ez pediglen az ominózus ruházat.

Mintha egy divatlapból lépett volna elő Buzsáky (balról), Halmosi és Szekeres technikai vezető, így érkezett a válogatott a ciprusi repülőtérre

Szólj hozzá

magyar foci ruha futball labdarúgó válogaott