2008. ápr 07.

Értelmező rovat 1.

írta: Mark yhennon
Értelmező rovat 1.

A diplomához nem jár automatikusan ész is. 1. példa.

Mindjárt itt az első. Alant egy hazai mobilszolgáltató reklámja leledzik. Nézd meg jó alaposan a képet, és találd ki, melyik szolgáltató reklámját látod.



Segítség: A mobilszolgáltatók egyedi színeket használnak reklámpszichológiai megfontolásból, hogy maguk és termékük első pillantásra azonosítható legyen az ügyfél számára.


T-csoport (Magenta)
Pannon (Kék)
Vodafone (Piros)


Nos, a színek alapján választottál egy szolgáltatót. A Vodafone-t nyilván kizárhatjuk. Kézenfekvőnek tűnik a Pannon, ám joggal gyanakodsz arra, hogy ha az lenne, nem tenném szóvá.

Igen, a fenti kép egy T-Mobile reklám egy darabja. De akkor miért operál a Pannon színeivel?

A válasz egyszerű:


 

A reklám teljes változata pedig így néz ki:

Szólj hozzá

reklám diploma összehasonlítás