Értelmező rovat 1.
A diplomához nem jár automatikusan ész is. 1. példa.
Mindjárt itt az első. Alant egy hazai mobilszolgáltató reklámja leledzik. Nézd meg jó alaposan a képet, és találd ki, melyik szolgáltató reklámját látod.Segítség: A mobilszolgáltatók egyedi színeket használnak reklámpszichológiai megfontolásból, hogy maguk és termékük első pillantásra azonosítható legyen az ügyfél számára.
T-csoport (Magenta) | |
Pannon (Kék) | |
Vodafone (Piros) |
Nos, a színek alapján választottál egy szolgáltatót. A Vodafone-t nyilván kizárhatjuk. Kézenfekvőnek tűnik a Pannon, ám joggal gyanakodsz arra, hogy ha az lenne, nem tenném szóvá.
Igen, a fenti kép egy T-Mobile reklám egy darabja. De akkor miért operál a Pannon színeivel?
A válasz egyszerű:
A reklám teljes változata pedig így néz ki: