2009. júl 12.

Új telefon

írta: Mark yhennon
Új telefon

Új telefonom van (a számom maradt a régi).

Végre rászántam magam egy új mobil megvásárlására. Az előző, Motorola V3-as még tavaly év végén belepottyant a kádba, és azóta a kijelzője nem működik (érdekes módon a telefon igen, csak kép nincs). Azóta kölcsöntelefonnal voltam ellátva, ami egy régebbi darab volt, és elég bénán volt megcsinálva a szoftvere, úgyhpgy mindig bosszankodtam miatta.

Most végre vettem egy újat. Mivel az előző Motorolámat nagyon megszerettem, ugyanilyen márkájút akartam venni, de nem találtam a szolgáltatóm kínálatában, ezért inkább egy Samsung GT-S5230-ast vettem. És most újra van fényképezőm, amivel ismét fotózhatok útközben mindenfélét, amik végül itt fognak kikötni a blogban.



Ez a fotó pl. az egyik kollégnaőmet ábrázolja. Ő maga szerkesztette a telefon beépített szoftverével. Muskátli néni az ablakban. =)




És miközben képeket nézegettek ne felejtsetek el jelentkezni a következő Blogter bulira. Aki kér szállást, az szombatig jelezze, mert annak függvényében intézzük, utólag nem tudjuk garantálni. Részletek a bannerra kattintva olvashatók el.

 

 

Szólj hozzá

mobil telefon kép samsung