2010. júl 02.

Csak úgy

írta: Mark yhennon
Csak úgy

Ennek a postnak most tényleg nincs semmi apropója, csak úgy jött.

 

Régebben/eleddig rengeteg problémám volt a #@&$ߣ×. Valósággal szenvedtem tőle/miatta/általa/helyette. Kétségbe/pánikba/stresszbe/gödörbe voltam esve, és már aludni/enni/hányni/szülni se tudtam. Az emésztésem/liposzómám/Q10 koenzimem se volt rendben, és folyton/állandóan/örökké/gyakran úgy éreztem, mintha gombóc/zsírpárna/szőrcsomó/vízkő lenne a mellkasomon/bugyimban/talpam közepén. Levert voltam/izzadtam/csuklottam/foltos maradt, és rászáradt/bepenészedett/kifolyt, és nem jött a szerelő/menstruáció/villanyszámlás, csak négy/öt/tíz nap/hét/kormányzati ciklus múlva.

De ekkor/akkor/nemrégiben/tegnap a barátnőm/férjem barátnője/barátnőm férje átjött/meghozta/kitalálta/megalkotta a megoldást. Végre nem szenvedek/sanyargok/székrekedek/alszom, és most már a közérzetem/bőröm/hátam/lépem/fogzománcom is csodálatos/káprázatos/bársonyos/higgadt/laza/feszes. Többé nem okoz problémát/gondot/nehézséget/bajt/szájpenészt, hogy végre lazítsak/zuhanyozzak/feltöröljek/feleseljek.

Most/mától/ezentúl/innentől kezdve ez Önnek/Magának/Neked/Nektek/Anyádnak is elérhető/hozzáférhető/kapható/megvehető/eladható, így bárki/mindenki/te/csak mások is élvezhetik a csodálatos/hihetetlen/rózsás/virágillatú jótékony/eredményes/hatásos/cukormentes hatását. Csatlakozz/lépj be/vedd meg/hidd el/tegyél érte te is, hogy végre nyugodtan/felszabadultan/gátlástalanul vihoghass/röhöghess/nyeríthess.

Szólj hozzá

csak úgy