2011. júl 15.

Disznóhús ingyen?

írta: Mark yhennon
Disznóhús ingyen?

Nincsen trévém. Ezt nem panaszképpen mondom, csak tényként közlöm, ugyanis beköltöztem a csodálatos székschfővároschba, és úgy döntöttem, hogy nincs szükségem ilyesmire, ha net van. Márpedig net van.

 

Sajnos ez azzal is jár, hogy nem látok reklámokat (hála a magasságos isteneknek!), ám emiatt máshol kell témát keresgélnem. Az internet ontja magából a hülyeséget (trévé nélkül is), ám az igazi "vadászmező": az utca. (Meg a bolt, meg a metró, stb., de elsősorban az utca.)

Az utca nevű közintézményben találtam ezt is:

Fénykép1059

Talán nem annyira érdekes így önmagában, csakhogy van egy ismerősöm, aki betörő (igen, ez a foglalkozása, ez van a személyijébe belepecsételve, pont), és ő ugyanezt csinálja, azzal a különbséggel, hogy nem szól előre, és nem hirdeti magát plakáton. Mutattam neki ezt a hirdetmény jellegű készítményt, és megkérdeztem, hogy miért nem tesz ki ő is egy plakátot, gyakorlatilag azonos szöveggel, csak annyit kell még hozzátenni, hogy "csak mondja meg, hova menjünk, és mikor nincsenek otthon". Azt felelte, hogy neki ez az adrenalin miatt jobb így. Élvezi, hogy a lebukás veszélye mindig ott lebeg a feje fölött. Meg amúgy szereti hallgatni a csilingelő ablaküvegek hangját, amikor a kiskalapácsával belekoccant az ablaküveg közepébe.

Szólj hozzá

ingyen plakát tolvaj rabló betörő elszállítom