2006. okt 10.

Osztálytalálkozó

írta: Mark yhennon
Osztálytalálkozó

Szombaton osztálytalálkozó volt. Az általános iskolai osztály röffent össze egy kis kötetlen beszélgetésre.

 

Szombaton osztálytalálkozó volt. Az általános iskolai osztály jött össze egy kellemes étteremben.

 

Én csak ötödikben kerültem az osztályba, mert előtte máshová jártam, de akik eljöttek, azok közül mindenkit ismerek. A harmicvalahány fős osztály még élő tagjai közül talán ha tízen voltunk, és az osztályfőnökünk se volt jelen, mert egyéb dolgai voltak.

 

Még élő... na jó, ez kicsit erős. Egy srác meghalt még (ha jól emlékszem) '98-ban, autóbalesetben.

 

Kicsit szem elől vesztettem az osztály tagjait, így nekem szinte senkiről nem volt tudomásom, hogy kiből mi lett. Az egyik lányt meg se ismertem. Mentségemre legyen mondva, hogy a többiek közül sokan szintén nem ismerték meg. Nagyon megváltozott.

 

Szóval az ottlévők közt van tűzoltó, BKV-s dolgozó, jogász(hallgató), építész(vállalkozó; nem kell rosszra gondolni, a tisztességes fajtából), autószerelő, elektroműszerész, biztosítási ügyintéző, autószerelő, gyógyszerész, stb. Szóval elég vegyesen alakultak a dolgok.

 

Egy srácról ott tudtam meg (nem volt jelen), hogy - bár általánosban végig nagyon jó tanuló volt - zűrös élete lett. Szakmája, végzettsége nincs, drogos balhéi is voltak... szomorú, és érthetetlen.

 

De azért öröm volt látni, hogy a többségből lett valami.

 

A közeljövőben tervezünk megint egy osztálytalálkozót, de azt olyan időpontra, ahová osztályfőnökünk is el tud jönni, és ahol, remélhetőleg többen lesznek-leszünk jelen.

Szólj hozzá

osztálytalálkozó