2008. feb 15.

Elnézést...

írta: Mark yhennon
Elnézést...

... három forinttal kevesebbet kaptam vissza.

És nagyon kétségbeesett arcot vágtam hozzá.

Ő pedig nagyon hülye arcot vágott hozzá, és hirtelen a kezével véletlenszerűen kezdett el hadonászni. Majd ráébredt, hogy addig nem megyek el a kasszától, míg meg nem kapom a 3, azaz három forintomat, így hát valamit matatott a pénztárgépen, kinyitotta a fiókot, és visszaadta a pénzt. Az én pénzem.

Most tényleg nem az összeg miatt, mert úgy is otthagyom, kár a vesződségért, de nehogy már a pénztáros kisasszony magának megelőlegezze a bizalmat! Majd én eldöntöm, hogy az egy darab egyforintos és az egy darab kétforintos ott marad e a boltban, vagy a Máltai Szeretetszolgálatnál köt ki adományként.

Ebből újabban kezdenek sportot űzni az eladók. Talán ha megvalósul a kerekítős megoldás
március elsejével, akkor nem lesz ilyen. Végülis 5 forintért az ember csak lehajol... =)

Ja, egyébként ez az eset a Soroksári úti Tesco-ban esett meg, hajnalban, amikor ráadásul morcos is vagyok, és kötözködős. =)



Szólj hozzá

tesco pénz egy forint két