2010. ápr 14.

Született tehetség vagyok?

írta: Mark yhennon
Született tehetség vagyok?

Számtalan díjam közé egy újabb, de nem kevésbé becses kerül. Ezúttal Luciferinának köszönhetem a megtiszteltetést, amit nem tudom, mivel érdemeltem ki, de bizonyára valamivel. =)
 


 

A díj az alábbi kötelességekkel jár:

1.Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2.A logót kirakom a blogomba.
3.A szabályzatot kirakom a blogomba.
4.Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet:
5.Kitöltöm a tesztet (inkább kérdőív, vagy mifene.- a szerk.), és kirakom a blogomba.
6.Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.


És a rövid, ámde nem kevésbé velőtlen kérdőív a hasonló stílusú válaszaimmal:

Név: Mark'yhennon.
Becenév: Nagyon Kedves Zoltánka (ezt az egyik volt kolléganőm használta), Zolcsikám vagy Shepardyka (ezeket csak és kizárólag az exem használta és használja), Marky (ezt bloggerek használják leginkább), stb. a legkülönfélébb stílusban.
Lakhely: Dunaharaszti.
Születési hely: Budapest.
Magasság: 172 cm.
Névnap: március 8.
Foglalkozás: pillanatnyilag munkanélküli.
Testvérek: Tünde, Róbert, Imre, és egy "fogadott" kistesó, Zsolt.
Anyanyelv: magyar.
Beszélt nyelvek: kicsi angol, nagyon kicsi német, és egy globális nyelv: 10010110111001.
Gyűjtemény: könyv, szoftver.
Cipőméret: 43.
Iskola: Vendéglátóipari és egy gimnáziumi érettségi.
Kedvencek: Celeron, szex, gyengédség. Lásd még: Kedvencek menü. =)
Zsebpénz: Ez most nem aktuális =(.
Álom: Többféle van, pillanatnyilag mindegyik elérhetetlen távolságban.
Háziállatok: unokahúgom macskája.


 


S akiknek átadom a vándordíjat szeretettel:

Évi
En1
Hannibal
Radiszadi
Eternity
P.J. Howard

Szólj hozzá

díj tehetség született